Efekty kuracji skrzypowo-pokrzywowej na porost i wzmocnienie włosów

Efekty kuracji skrzypowo-pokrzywowej na porost i wzmocnienie włosów

Przyszła pora na podsumowanie mojej kuracji ze skrzypu i pokrzywy, o której pisałam już tutaj. Przez miesiąc piłam taką ziołową herbatkę w celu wzmocnienia moich włosów i przyspieszenia ich porostu. Dzisiaj podzielę się efektami. ;) Jeśli chodzi o porost, to na zdjęciu powyżej trochę kiepsko to widać, ale ja wyraźnie czuje, że włosy zrobiły się dłuższe. Moje włosy mają tendencję do kręcenia się, więc zdjęcie zdjęciu nierówne niestety. Na szybkim poroście może nie zależało mi aż tak, jak na wzmocnieniu włosów i tutaj niestety efektów brak. Nie udało mi się powstrzymać wypadania, ale to pewnie wynik stresu no i brak słońca też temu sprzyja. Ogólnie liczyłam na trochę lepsze efekty, ale jak na tą porę roku, kiedy włosy są szczególnie narażone na zniszczenia, to i tak nie jest źle. Myślę, że powtórzę taką kurację na wiosnę, a teraz rozważam stosowanie jakiejś wcierki. Polecicie coś? :)

Komentarze