Wyzwanie olejowanie!

wyzwanie olejowanie, olejowanie włosów, pielęgnacja włosów

Mam takie swoje małe, włosowe postanowienie noworoczne, a mianowicie chciałabym być bardziej systematyczna w olejowaniu włosów. Pomyślałam więc, że wyzwanie olejowanie, to będzie świetny pomysł, żeby trochę się do tego zmotywować i przy okazji podzielić z się z Wami efektami. Kilka lat temu olej znacznie częściej lądował na moich włosach i pamiętam, że były wtedy w dużo lepszej kondycji, stały się bardziej elastyczne i nie łamały się, dzięki czemu łatwiej było mi je zapuścić. Obecnie powiększyłam trochę mój olejowy zapas i mam teraz olej lniany, oliwę z oliwek i taki mix z rzepaku, lnu i pestek dyni. Zamierzam olejować włosy jakieś 2 razy w tygodniu i myślę, że za kilka miesięcy podzielę się moimi efektami. Sama jestem ciekaw, czy poprawa będzie widoczna gołym okiem. Przekonamy się za jakiś czas. ;)

Komentarze

Prześlij komentarz