Bioelixire - Olejek jojoba

Bioelixire - Olejek jojoba, recenzja

W Biedronce często można dostać po taniości jakieś fajne kosmetyki do pielęgnacji włosów i takim oto sposobem natknęłam się na olejek jojoba, który możecie zobaczyć powyżej. Kupiłam go z myślą o zabezpieczaniu końcówek, bo chcąc zapuścić włosy, myślę, że jest to konieczny element mojej pielęgnacji. Takie małe sera do włosów są wygodne w użyciu i często bardzo wydajne, więc postanowiłam wypróbować to maleństwo. :)

Od producenta:
Marzysz, aby twoje włosy zyskały zniewalającą gładkość i elastyczność? Koniec z kruchymi, łamliwymi włosami i rozdwojonymi końcówkami! Olejek Jojoba z serii Bioelixire to idealne rozwiązanie dla włosów suchych i tych ze skłonnością do łupieżu. Lekka formuła nie obciąża włosów, świetnie nawilża i odżywia cebulki włosów. Wypróbuj Bioelixire Olejek Jojoba i ciesz się zdrowymi i lśniącymi włosami!

Korzyści dla twoich włosów:
  • delikatna, lekka formuła
  • zapobiega puszeniu się włosów
  • wspomaga leczenie łupieżu i wypadania włosów
  • przywraca sprężystość i elastyczność
  • doskonale nawilża
Cena: Ok 5 zł
Pojemność: 20 ml

Bioelixire - Olejek jojoba

Bioelixire - Olejek jojoba

Bioelixire - Olejek jojoba, opakowanie

Bioelixire - Olejek jojoba, działanie

Bioelixire - Olejek jojoba, skład

Moja opinia:
Olejek mieści się w maleńkiej buteleczce o pojemności 20 ml. Mogłoby się wydawać, że to niewiele, jednak serum ma dość gęstą konsystencję, dzięki której zyskuje na wydajności i starcza na długo. Jednocześnie jest bardzo lekkie, nie obciąża włosów i dobrze się po nich rozprowadza. Po zastosowaniu olejku jojoba, zauważyłam, że moje włosy są bardziej wygładzone, lśniące i wyglądają dużo zdrowiej. Zyskują też na sprężystości, lepiej się układają i skręt jest ładnie podkreślony. :) Producent wspomina też, że olejek wspomaga leczenie łupieżu i pomaga zahamować wypadanie włosów, jednaj ja nie stosowałabym tego typu produktów na skórę głowy, więc w tym przypadku się nie wypowiem. ;P Dodam jeszcze, że kosmetyk ma przyjemny i delikatny zapach, który utrzymuje się na włosach. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z jego działania i mam wrażenie, że odkąd stosuję ten olejek, moje końcówki już się tak nie kruszą i są dobrze zabezpieczone. Za taką cenę, to efekty są rewelacyjne, więc z czystym sumieniem polecam. 😊

Komentarze

  1. Bardzo spodobał mi się twój blog! Mega ciekawe posty, o często fajnych produktach! Zapraszam także do mnie, może tam cię coś zaciekawi :D xaervi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz