Haul kosmetyczny - Kosmetyki do pielęgnacji włosów

haul kosmetyczny - kosmetyki do pielęgnacji włosów

Jakiś czas temu na blogu pochwaliłam się, jak obecnie wygląda moja kolekcja kosmetyków. Udało mi się ją mocno zminimalizować, dlatego postanowiłam uzupełnić trochę moje zapasy. Z tej okazji mam dla Was haul kosmetyczny. :) Starałam się kupować tylko te kosmetyki, które faktycznie będą mi potrzebne, ale trochę mnie poniosło. Sprawdźmy co też udało mi się upolować. 😏 

L`biotica, Biovax, Limited Collection, Regenerujący szampon micelarny do włosów suchych i zniszczonych - Japońska wiśnia i mleko migdałowe

L`biotica, Biovax, Limited Collection, Regenerujący szampon micelarny do włosów suchych i zniszczonych - Japońska wiśnia i mleko migdałowe

Zacznę może od szamponów i na pierwszy rzut pójdzie szampon micelarny Biovax. Kiedyś miałam jakiś szampon nawilżający tej marki i pamiętam, że bardzo dobrze się u mnie sprawdził. Tym razem skusiło mnie piękne opakowanie i japońska wiśnia. Jestem ciekawa, czy tym razem będę równie zadowolona. :)

White Agafia - Organiczny szampon rokitnikowy do każdego rodzaju włosów

White Agafia - Organiczny szampon rokitnikowy do każdego rodzaju włosów

Rosyjskie kosmetyki przewijały się sporadycznie w mojej pielęgnacji, ale ten szampon, to dla mnie totalna nowość. Tym razem szukałam czegoś delikatnego i odżywczego. Mam nadzieję, że spełni moje oczekiwania.

Przepisy Babci Agafii - Szampon wzmacniający na bazie korzenia mydlnicy lekarskiej, do każdego rodzaju włosów

Przepisy Babci Agafii - Szampon wzmacniający na bazie korzenia mydlnicy lekarskiej, do każdego rodzaju włosów

Ten szampon kupiłam z myślą o mocniejszym oczyszczaniu włosów. Czasami takie zdarcie z nich tych wszystkich warstw ochronnych, dobrze im robi. Będę go pewnie stosowała 2 razy w miesiącu.

Balade En Provence, Solid Shampoo Orange Blossom -Szampon w kostce - Kwiat pomarańczy

Balade En Provence, Solid Shampoo Orange Blossom -Szampon w kostce - Kwiat pomarańczy

No i jeszcze takie maleństwo, czyli szampon w kostce z Rossmanna. Szczerze mówiąc nie przepadam za takimi szamponami, ale w tym mnie coś urzekło. Już niedługo zamierza go przetestować. :)

Schwarzkopf Gliss Kur, Ultimate Repair - Maseczka przeciwdziałająca zniszczeniom włosów

Schwarzkopf Gliss Kur, Ultimate Repair - Maseczka przeciwdziałająca zniszczeniom włosów

No i przechodzimy do masek. Z Gliss Kur'a jeszcze żadnej nie miałam, ale ogólnie dobrze kojarzy mi się ta marka. Skusiłam się na taką z keratyną, bo mam wrażenie, że moim włosom brakuje ostatnio protein. Pewnie niedługo pojawi się jakiś włosing z jej udziałem.

Fitokosmetik, Deser dla urody - Maska do włosów bananowe awokado

Fitokosmetik, Deser dla urody - Maska do włosów bananowe awokado

A tutaj takie apetyczne cudeńko od Fitokosmetik. Może nie potrzebowałam tej maski aż tak bardzo na chwilę obecną, ale po prostu nie mogłam się powstrzymać. W środku wygląda równie apetycznie i już nie mogę się doczekać, aż wyląduje na moich włosach. :)

Dr. Sante, Spray do włosów z keratyną, argininą i kolagenem - Włosy matowe i łamliwe

Dr. Sante, Spray do włosów z keratyną, argininą i kolagenem - Włosy matowe i łamliwe

Nie mogło zabraknąć czegoś w spray'u, bo lubię stosować takie odżywki przed rozczesywaniem włosów. Tutaj też postawiłam na keratynę. Może uda mi się trochę podreperować skręt. :)

Apteczka Agafii - Aktywne serum ziołowe na porost włosów - 7 ziół, prowitamina B5, drożdże piwne, papryczka chili

Apteczka Agafii - Aktywne serum ziołowe na porost włosów - 7 ziół, prowitamina B5, drożdże piwne, papryczka chili

Tą wcierkę już kiedyś miałam i wspominam bardzo dobrze. Wysyp baby hair i mocne, lśniące włosy. Mam nadzieję, że tym razem równie dobrze się u mnie sprawdzi. 

Bioelixire - Olejek z czarnuszki

Bioelixire - Olejek z czarnuszki

Na koniec coś na końcówki. Takie maleństwo z Biedronki. :) Obecnie stosuję taki olejek Jojoba i jestem zadowolona, dlatego też skusiłam się na ten z czarnuszki. Myślę, że rozczarowania nie będzie.

I to by było tyle, jeśli chodzi o haul kosmetyczny. Jak widzicie mam teraz sporo do testowania i na pewno podzielę się z Wami moimi wrażeniami. Jeśli znacie, któreś z tych kosmetyków, to dajcie koniecznie znać, jak się u Was sprawdziły. Chętnie poczytam Wasze opinie. :)

Komentarze

  1. Miałam tą maskę do włosów bananowe awokado i moje włosy średnio się z nią polubiły.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz